ورود برای افراد بالا و پایین شهر یکسان می باشد !

وبلاگی برای شما دوستان و همه ایرانیان عزیز در سراسر جهان

ورود برای افراد بالا و پایین شهر یکسان می باشد !

وبلاگی برای شما دوستان و همه ایرانیان عزیز در سراسر جهان

درخواست فیلم - کارتون - انیمیشن

سلام دوستان

امیدوارم از بازیها خوشتون بیاد پست بعدی دانلود فیلم و کارتون و انیمیشن می باشد که شما می تونید درخواست کنید که چه فیلم یا کارتون یا انیمیشنی دوست دارید تا اگر پیدا کردم حتما براتون بذارم برای دانلود .

موفق و پیروز باشید

نظرات 4 + ارسال نظر
هومهر یکشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:33 ق.ظ

نازنین دوشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:39 ق.ظ http://www.danestaniha.blogfa.com/

اولا؛ تبریک به خاطر سلیقه خوبت
بعدش یه سوال چه طوری می شه تاریخ تولدی که در میلت دادی ببینی

سلام نازنین خانم عزیزم
خواهش می کنم نه بابا سلیقم کجا بود
موفق و پیروز باشید

نازنین سه‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:02 ق.ظ http://nazanin-1367.blogfa.com

salam doste aziz
webloge zibayi darin enshalah ke moafagho moayad bashin
ya hagh

علیک سلام نازنین خانم عزیزم
خواهش می کنم قابل شما را نداشت همچنین شما
حق نگهدارت
موفق و پیروز باشید

رضا سه‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:07 ب.ظ

سلام رحیم جان در بخش معرفی خودت گفتی دیژلم انیمیشن کامژیوتر داری ....میخوام بدونم از کجا گرفتی و یه خورده راهنماییم کنی مرسی حتما بهم خبر بده ....خیلی ممنونت میشم 09122046760

علیک سلام آقا رضا عزیزم
بله درسته .... باشه من به شما میل زدم و اون چیزهایی را که می دونستم را براتون نوشتم و توضیح دادم فقط اگر سئوال دیگری هم داشتید دوباره بگید تا بیشتر بتونم راهنماییتون کنم .... خواهش می کنم کاری نکردم
موفق و پیروز باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد