ورود برای افراد بالا و پایین شهر یکسان می باشد !

وبلاگی برای شما دوستان و همه ایرانیان عزیز در سراسر جهان

ورود برای افراد بالا و پایین شهر یکسان می باشد !

وبلاگی برای شما دوستان و همه ایرانیان عزیز در سراسر جهان

NetLimiter Pro v2.0.9.1

NetLimiter ابزاریست برای مانیتور کردن و کنترل کردن ترافیک نتورک شماست. این نرم افزار به شما اجازه میدهد تا بتوانید پهنای باند اینترنت خود را برای هر نرم افزاری که در حال حاضر از اینترنت شما استفاده می کند و روی سیستم شما اجرا شده است کنترل کنید.
NetLimiter برای این ساخته شده است که شما بتوانید اینترنت خود را بین نرم افزارهای استفاده کننده از اینترنت به مشارکت بگذارید و این مشارکت را با محدودیت سرعت دانلود و آپلود میتوانید بر روی سیستم خود اجرا کنید.
شما میتوانید برای استفاده از اینترنت و محدودیت پهنای باند خود، مقدار زمان مشخصی را تعریف کنید که چنان روز، اینقدر اینترنت استفاده شود، قابل به ذکر است که فقط برای یک روز نیست، بلکه شما میتوانید هفت روز هفته را از این سیستم برای محدودیت پهنای باند خود استفاده کنید.

پردازشگرها میتوانند مقدار دسترسی شما به اینترنت را در سه گروه مشخص تعیین کنند:
آنلاینها، آفلاینها و مخفی ها... هنگامی که شما نرم افزاری که از اینترنت شما استفاده میکند را ببندید، نرم افزار به صورت خودکار آن را در گروه آفلاینها قرار می دهد و مقدار اینترنتی را که برای آن نرم افزار مشخص کرده بودید را بین دیگر نرم افزارهای باز تقسیم میکند.

این نرم افزار همچنین میتواند به صورت زیبائی نمودار پهنای باند و مقدار استفاده شده از اینترنت شما در طول روز، هفته، ماه و سال نشان دهد. این نرم افزار به شما میتواند نشان و گزارش دهد که چه مقدار اطلاعات تبادل شده است. این نرم افزار همچنین به شما امکان خروجی گرفتن این گزارش ها را به صورت فایلهای HTML و به طور زیبائی میدهد.
قابلیت بسیار پرکاربرد این نرم افزار قسمتی است که صحبت کمی شد، البته صحبت زیادی هم نداره، فقط باید روی این نکته بسیار تأکید کرد که این ویژگی بسیار مهم است، این ویژگی همان است که میتواند مقدار استفاده از اینترنت شما را نشان دهد، چه در روز، چه در هفته یا ماه و یا سال...
همچنین شما میتوانید مقدار اینترنتی را که در طول روز یا هفته میخواهید استفاده کنید را تعیین کنید تا بیش از آن از اینترنت شما استفاده نشود.


 
Password: www.irtik.com

English Translation ofNetLimiter Pro v2.0.9.1

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد