ورود برای افراد بالا و پایین شهر یکسان می باشد !

وبلاگی برای شما دوستان و همه ایرانیان عزیز در سراسر جهان

ورود برای افراد بالا و پایین شهر یکسان می باشد !

وبلاگی برای شما دوستان و همه ایرانیان عزیز در سراسر جهان

سلامی دوباره بعد از مدتها ...!

سلام به همگی دوستان عزیز خودم

راستشو بخواین دیگه وبلاگ نویسی را ول کردم با وجود داشتن چند تا وبلاگی که تو تمام سیستمهای وبلاگ نویسی داشتم اما به کلی تمام وبلاگهایی رو که داشتم و دارم تعطیل کردم با وجود اینکه در حال حاضر به خطوط ADSL هم متصلم هیچ مشکلی واسه مطلب نوشتن و آنلاین بودنم نیست ، اما به هر حال کاری باری از دست ما بر بیاد که بتونم بهتون کمک کنم خوشحال میشم ، برنامه ای ، نرم افزاری ، کرک یا سریال نرم افزار ، بازی ، ترینر و کد تقلب باری ، جوک ، اس ام اس ، چه میدونم همین موضوعاتی رو که خودتونم می بینید رو بگید واستون بذارم .

تو این مدتی هم که نبودم سرم حسابی شلوغ بود درگیر گرفتاریهام بودم به هر حال خوشحال میشم بازم در خدمت دوستان گلم باشم .

دوستون دارم

موفق باشید

یا علی حق نگهدارتون

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد