ورود برای افراد بالا و پایین شهر یکسان می باشد !

وبلاگی برای شما دوستان و همه ایرانیان عزیز در سراسر جهان

ورود برای افراد بالا و پایین شهر یکسان می باشد !

وبلاگی برای شما دوستان و همه ایرانیان عزیز در سراسر جهان

این هم چند تا اس ام اس نا قابل دیگه برای شما عزیزان گلم ...! دو

*کیه که آخر دیوونگیه واسه چشات* *کیه جز من که میمیره واسه لحن خنده هات* *کی واست قصه میگه شبا که خوابت نمی ره* *کیه پا به پات میاد وقتیکه بارون می گیره* *کیه وقتی تشنته تو ابرا بلوا می کنه* *اگه یک جرعه بخوای کویر و دریا می کنه* *یه شب موی تو رو به صد تا مهتاب نمی ده* *پات می سوزه ولی تن به سایه و اب نمی ده*

*اون منم که عاشقونه شعر چشمات و می گفتم* *هنوزم خیس میشه چشمام وقتی یاد تو می افتم* *هنوزم میای تو خوابم تو شبای پر ستاره* *هنوزم می گم خدایا کاشکی بر گرده دوباره* "دکتر شاهکار بینش پژوه"

چشمـامـو نمی بنـدم دستـاتـو رهــا نمی کنـم می خـوام بمونـی می خـوام بــرای همیشه کنـارم بـاشی چشمامو نمی بندم میترسم وقتی بیدار میشم رفته باشی دستاتو رها نمی کنم میترسم دیگه گرمی دستاتولمس نکنم همه دنیای منی .... می خوام پیشم بمونی برای همیشه

میگن آدم باید برای رسیدن به عشقش از تموم دنیا بگذره ولی تو که تموم دنیای منی چطور از تو بگذرم؟؟

می شه بعضی ها رو مثل اشک از چشمات بندازی......اما نمی تونی جلوی اشکی رو بگیری که با رفتن بعضی ها ازچشمات جاری میشه

سازنده‌ترین کلمه گذشت است ... آن را تمرین کن. پرمعنی‌ترین کلمه ما است ... آن را به کار ببر.عمیق‌ترین کلمه عشق است ... به آن ارج بنه. بی رحم‌ترین کلمه تنفر است ... از بین ببرش. سرکش‌ترین کلمه حسد است ... با آن بازی نکن. خودخواهانه‌ترین کلمه من است... از آن حذر کن. ناپایدارترین کلمه خشم است... آن را فرو ببر. بازدارنده ترین کلمه ترس است ... با آن مقابله کن. با نشاط‌ترین کلمه کار است ... به آن بپرداز. پوچ ترین کلمه طمع است ... آن را بکش

زندگی مثل پیانو است، دکمه های سیاه برای غم ها و دکمه های سفید برای شادی ها. اما زمانی می توان آهنگ زیبایی نواخت که دکمه های سفید و سیاه را با هم فشار دهی.

منتظر باشی که دوباره زل بزنی به صفحه سرد مونیتور و فقط نگاهت به ایدی یه نفر باشه و همش دعا کنی که روشن باشه با اینکه از قبل میدونی امشبم مثل تموم شبهای گذشته فقط باید چشمهای خواب رفته ادمک ایدیشو ببینی و درد ودلاتو براش اف بذاری به این امید که شاید اومدو خوند و جوابتو داد جوابهایی که مثل همیشه حرف تازه ای توش نیست انگار که هیچوقت نمیخواد باور بکنه که : دوستش داری
زرد است که لبریز حقایق شده است تلخ است که با درد موافق شده است شاعر نشدی وگرنه می فهمیدی پاییز بهاری است که عاشق شده است

آرزو می کنم: زندگی مال تو...مرگ مال من راحتی مال تو...گرفتاری مال من شادی مال تو....غم مال من همه مال تو ولی تو مال من

نکردی رحم و رفتی صبر و تابم را کجا بردی؟ زدل آسایش و از دیده خوابم را کجا بردی؟ تو رو گرداندی و در چشم من تاریک شد دنیا چه کردی بی مروّت آفتابم را کجا بردی؟

زندگی هنر نقاشی کردن است بدون استفاده از پاک کن سعی کن همیشه طوری زندگی کنی که وقتی به گذشته برمیگردی نیازی به پاک کن نداشته باشی

فردا و دیروز با هم دست به یکی کردند. دیروز با خاطراتش مرا فریب داد فردا با وعده هایش مرا خواب کرد . وقتی چشم گشودم امروز گذشته بود

اگه می‌تونستم تو دنیا یه چیزه دیگه باشم ، اشک می‌شدم ، چون : تو چشمات متولد می‌شدم رو گونه‌هات زندگی می‌کردم رو لبات بمیرم

بی تو نه امور جهان لنگ میشه نه بین زمین و آسمون جنگ میشه ، نه کوه آب میشه نه آب سنگ میشه ، فقط دل من واسه تو تنگ میشه

به گل گفتم عشق چیست؟ گفت از من خوشبوتر به پروانه گفتم عشق چیست؟ گفت از من زیبا تر به شمع گفتم عشق چیست؟ گفت از من سوزنده تر به عشق گفتم آخر تو چیستی؟ گفت نگاهی بیش نیستم ...

با سیم ناز مژه هات یه عمر گیتار میزنم /نگاهتو کوک نکنی من خودمو دار میزنم
چشمات اگه رو پنجره طرح ستاره نزنن/دست خودم نیست دلمو به درو دیوار میزنم

چشمهای تو مثل دریاست... اجازه میدی جورابامو توش بشورم؟

قوری ز قلم قلم زقوری تو عشق منی گوگوری مگوری

آرزومند قطع برق منزل شما در حین سریال نرگس..... با تشکر محمود شوکت

غضنفر مى ره خواستگارى به دختره یه بلیط اتوبوس مى ده! بابائه دختره شاکى میشه میگه: مردیکه  این چیه؟
 غضنفر:میگه ارائه ی بلیط نشان دهنده شخصیت

می دونی دوست یعنی چی؟
د:داشتن
و:اونیکه
س:ستایش کردنش
ت:تمومی نداره

مرد گرگ رو تو جنگل میبینه که سرتا پاش خونی.میپرسه چی شده!گرگ میگه رفتم در خانه شنگول و منگول.باباشون در را باز کرد.

ازسنگهایی که درسرراهتان هست برای ساختن پلکان استفاده کنید

زن: اگه امشب نیایی بریم خونه مامانم دیگه منو نمی‌بینی! مرد: برای چی؟ زن: واسه اینکه چشمهاتو درمی‌آورم

بدان که از بزرگی گناه او نیست بلکه از کوچکی قلب توس اگر روزی روزگاری نخواستی یا نتوانستی فرد گناهکاری را ببخشی

آیه 16 سوره یاهو : ای کسانی که شبها چت میکنید ، بدانید که قبض تلفن شما را رسوا خواهد کرد
آیه18 سوره یاهو:ای کسانی که invisible چت می کنید بهراسید که مسنجر شما را سوسک خواهد کرد
حدیث 20 یاهو :یکی از بزرگترین گناه ها فرستادن آفهای تکراری است برای رسیدن به سعادت از فرستادن آف تکراری بپرهیزید.

من تورو فقط 15 تا دوست دارم!!!به اندازه  7 آسمون 7 دریا و یک دنیا

تورا چون آرزوهایم همیشه دوست خواهم داشت به شرطی که مرا در آرزوی خویش نذاری

همیشه دو درس را در زندگی خود به یاد داشته باشید: 1- جسارت در بیان عقیده 2- جرأت در پذیرش اشتباه

این روزا عادت همه ، رفتن و دل شکستنه،،درد تموم عاشقا،،پای کسی نشستنه،،این روزا مشق بچه ها ، یه صفحه آشفتگیه،،گرد رو آینه ها فقط غم زندگیه،،این روزا درد عاشقا فقط غم ندیدنه،،مشکل بی ستاره ها ، یه کم ستاره چیدنه،،این روزا کار گلدونا ،از شبنمی تر شدنه،،آرزوی عاشقا یه شب کبوتر شدنه،،این روزا کار آدما دلای پاک  بردنه...،بدش اونو گرفتن و به دیگری سپردنه

سلام من الان بیمارستانم بدجوری تصادف کردم دکتر میگفت شونم خیلی بد شکسته .البته نمیخواد زیاد نگران بشی فردا حتماً میرم جاش یه برٍس میخرم. !!!!

 راننده ای که با شادروان پوپک گلدره تصادف کرده بود... دیشب اعتراف کرد که از شوکت پول گرفته بوده ....!!!

آیا فکر می‌کنید بی‌عرضه هستید؟ فکر می‌کنید به درد هیچ کاری نمی‌خورید؟ فکر می‌کنید بی‌مصرف هستید؟ به خدا درست فکر می‌کنید!

بچه:مامان نهار چی داریم؟ مادر با عصبانیت:زهر مار بچه:آخ جون از شر املت راحت شدیم

اشکهایم را نثار جای پایت می کنم تا بیایی.بارها جان را فدایت می کنم تو مرا تنها وبا غم ها رها کردی ولی من تو را از غم رهایت می کنم.

به غضنفر میگن: @ یعنی چی؟ میگه: ای دورت بگردم

اگر فکر می کنی کسی دوستت نداره .... اگه فکر می کنی زشت هستی .... اگه فکر می کنی همه از تو متنفرن .... خوب حق داری

تمام زندگی را از دریا بیاموز زیرا برای در آغوش گرفتن ساحل آرام و قرار ندارد .

توووووو فوق العاده اییییییییی... تووووووو خیلییییییییی خووووووب می فهمییییییییی... تو به خوبییییی کارهاتو انجام میدییییییییی... (اس ام اس تلقینی برای منگلا...!!!)

غضنفر میره بانک از حساب خودش چک میکشه مسوول بانک میگه پول تو حساب نداری.غضنفر عصبانی میشه چک و برگشت میزنه..

غضنفر داشته چای هم میزده میبینه زیاد شیرین شده یه دور بر میگرده  

به یک دختر خانم جـــــوان و تحصیلکرده مســـلط به زبان فرانسه, خوش برخورد و خوش بیان با ظاهری آراسته و آشنا با موسیقی کلاسیک و تبحر در نواختن پیانو , جهت نظافت منزل نیازمندیم .

عشق مثه یه گنجیشک میمونه ... اگه محکم بگیریش میمیره ... اگه شل بگیریش می پره ... پس سعی کن یه طوری بگیریش که آروم تو دستات خوابش ببره

شرکت نوکیا برای رفاه حال اس ام اس نویسان محترم ایرانی یک گوشی جدید طراحی کرده که با فشردن تنها یک دکمه می نویسه "یه روز غضنفر"

غضنفر با دوست دخترش تو ماشین بودن می بینه جلوتر ایست بازرسیه به دوست دخترش می گه تو پیاده شو بعد از ایست بازرسی بگو مستقیم تجریش که من دوباره سوارت کنم ......بعد از ایست بازرسی دختره یادش می ره بگه تجریش می گه ونک . غضنفر می گه شرمنده مسیرم نمی خوره

غضنفر شبا یه پارچ آب خالی بالا سرش میذاشته و می خوابیده ازش می پرسن آخه خنگ چرا اینجوری می کنی؟ میگه : خوب یه موقع نصفه شب از خواب پا پیشم می بینم تشنم نیست .. اونوقت چیکار کنم؟

از غضنفر میپرسن حالت چطوره میگه تازه موکتش کردم.

اگر خواستی یه کسی ، عاشق هم نفسی ، عمرشو حیرونت کنه ، جونشو قربونت کنه ، جون مادرت رو ما یکی حساب نکن

یه شب غضنفر بالای پشت بوم می خوابه سردش می شه پا می شه در پشت بومو می بنده.

غضنفر زنگ میزنه رادیو میگه آقا الان صدای من داره پخش میشه؟ مجری میگه: آره  میگه یعنی الان صدای من از رادیوی نانوایی هم پخش میشه؟ میگه : خب برادر من هر جا رادیو روشن باشه صدای شما پخش میشه . میگه : فری نون نخر مامانت خریده

شنیدم از قصابی عباس آقا یه جیگر دزدیدن نگرانت شدم.هر جا هستی یه اس ام اس بزن.

hi sorry i don't have new sms for u there is no new sms for u i said i don't have new sms for u khob olagh migam sms jadid nadaram dige hala hey bekhooon 

ABCDEFGHIJKLMNOPQRST(?) VWXYZ
حالا اگه گفتی جای U کجاست ؟
اینجا تو قلبب من واسه همیشه

اگه توپت افتاد تو خونه همسایه و پارش کرد اصلا ناراحت نشو . چون یه دوست داری که حاضره قلبش رو بندازه زیر پات تا باهاش بازی کنی

پروردگارا سرنوشت مرا خیر بنویس.تقدیری مبارک تا هرچه را تو دیرم خواهی من زود نخواهم و هرآنچه زودم خواهی من دیر نخواهم.

هرگاه خداوند تو را به لبه ی پرتگاه هدایت کرد به خدا اطمینان کن.چون یا تو را از پشت خواهد گرفت یا به تو پرواز کردن خواهد آموخت.

اینو واسه تو فرستاده ام ، آره برای تو ، برای خودت، چرا به این ور و اون ور نگاه می کنی ؟ مگه عجیبه که این مال تو باشه؟ شک نکن مال خودته ، آخه مگه به جز تو هم علاف دیگه ای هست؟؟؟؟؟

چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آخه چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آخه چراااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چرا تو که می دونی سرکاری میای پائین

بین هزاران دیروز و میلیون ها فردا فقط یه دونه امروزه پس از دستش ندیم،ازش لذت ببریم وبا این اس ام اس به دوستانمون بگیم چقدر دوستشون داریم.

بی تو مهتاب شبی باز از آن کوچه گذشتم.فکر نکن یاد تو بودم کار نداشتم ول می گشتم.

به سلامتی دیوار چون هر مرد و نامردی بهش تکیه می کنه.به سلامتی کلاغ نه برای سیاهیش،برای یک رنگیش.به سلامتی کرم خاکی نه برای کرم بودنش،برای خاکی بودنش.به سلامتی گاو چون نگفت من ،گفت ما و به سلامتی ما که دوست داشتن یادمون نرفته.

نه نرو صبر کن.قرارمون این نبودبیا سکه بندازیم اگه شیر اومد یعنی مطمئن باش دوستت دارم اگر خط اومد شک نکن که دوستت دارم.صبر کن نرو بیا سکه بندازیم اگه دوستت نداشتم اونوقت برو.

بر هرکه می نگرم گله از چرخ می کند در حیرتم که زمانه به کام کیست.

فصل چیدن پشم گوسفندان است. زود بخواب فردا اول صف باشی 

می دونی در قرن 21 تمام شدن باطری ساعت یعنی چی؟ 1. عقب ماندن از جهان 2.توقف زمان 3.از دست دادن وقت قرار

یادمان باشد اگر شاخه گلی را چیدیم -*- وقت پرپر شدنش سوز و نوایی نکنیم -*- پر پروانه شکستن هنر انسان نیست -*- گر شکستیم ز غفلت ، من و مایی نکنیم -*- یادمان باشد سر سجاده عشق -*- جز برای دل محبوب دعایی نکنیم -*- یادمان باشید اگر خاطرمان تنها ماند -*- طلب عشق ز هر بی سرو پایی نکنیم

قربوت برم عزیز خوشگل ...

کوچولو ...

باربی ...

جیگر ..

نمکی ...

نون خشکی دمپای پاره پلاستیک آب گرم کن سماور شکسته خریداریم ....

یک روز می بوسمت ! فوقش خدا مرا می برد جهنم ! فوقش می شوم ابلیس ! آنوقت تو هم به خاطر این که یک « ابلیس » تو را بوسیده ، جهنمی می شوی ! جهنم که آمدی ، من آن جا پیدایت می کنم و از لج خدا هر روز می بوسمت ! وای خدا ! چه صفایی پیدا می کند جهنم ... !

تا حالا یکی تو رو یا تو یکی رو .یا یکی یکی دیگه رو یا یکی دوتا رو یا دوتا یکی رو .یا تو دوتا رو یا دوتا دیگه تو رو اینقدر که من سر کار گذاشتم گذاشته؟

زمانی که فکر میکنی تو 7 تا آسمون 1 ستاره هم نداری یکی یه گوشه دنیا هست که واسه دیدنت لحظه شماری میکنه

خوش به حال آسمون که هر وقت دلش بگیره بی بهونه می باره ... به کسی توجه نمی کنه ... از کسی خجالت نمی کشه... می باره و می باره و... اینقدر می باره تا آبی شه... ‌آفتابی شه...!!! کاش... کاش می شد مثل آسمون بود... کاش می شد وقتی دلت گرفت اونقدر بباری تا بالاخره آفتابی شی... بعدش هم انگار نه انگار که بارشی بوده!

یه روز تو رو تو کوچه دیدم و عاشقت شدم....فرداش تو خیابون دیدمت و دیوونت شدم...... امروز تو اتوبان دیدمت خدا آخر و عاقبتم و به خیر کنه! عجب 206ی هستی!

 

اس ام اس های نیمه شبی!

می خواستم ببینم شبا که می خوای بخوابی گوشیتو خاموش می کنی که سره کارت نزارن... ؟!!

همه جا امن و امانه! تو راحت بگیر بخواب

با این که این همه اسکل شدی هنوزم حاضر نیستی شبا گوشیتو خاموش کنی؟؟

ای بابا هر شب من باید عین اسکلا با اس ام اس بیدارت کنم ؟ خوب خودت مث بچه ادم پاشو دیگه

سلام.اصلا نمی خواستم بیدارت کنم ولی مجبورم.من میخوام برم wc ولی تاریکه می ترسم تو رو خدا تو هم بیا.

ببین امشب ساعته 4 بامداد قراره که منگولا برن پیش خدا و شفا بگیرن .حواست باشه یادت نره ها!!!!

چاه مکن بهر کسی...

.

.

.

خسته میشی!

گرگه میره در خونه‌ی شنگول و منگول در میزنه میگه من مادرتونم. پی نوکیو میآد در رو باز میکنه میگه ببخشین از اینجا رفتن!

امروز درست 1سال و 10 ماه و 2 روز و 5 ساعت و 20دقیقه و 55ثانیه و 7 صدم ثانیه هست که میخوام بگم انرژی هسته ای حق مسلم ماست!

نبردی از وفا یک ذره بویی/به هر ساعت شوی مایل به سویی

فقط یک نکته می گویم قبول کن/عزیزم ؛ واقعا بی چشم و رویی

همشهری گرامی محتضرید که سرشماری عمومی هر ده سال یکبار در ایران برگزار می شود. وامسال هم سال برگزاری سرشماری است.پس خواهشمندیم یک عدد به عدد بالا اضافه کنید و آن را به نفر بعد بفرستید.


102563


.

.

.


یکی به عدد بالا اضافه کن واسه نفر بعد بفرست.( با تشکر:مرکز آمار اسگل شدگان) 

غضنفر میره زن بگیره بهش میگن بالای مجلس بشین و حرفای گنده بزن
اونم میره روی طاقچه میشینه میگه: فیل، دایناسور ،آسمانخراش، کامیون....
 

عزیزم چرا ناراحتی؟کسی تو رو تحویل نمی گیره؟وقتی جمله های پایین رو خوندی به ارزش خودت پی می بری
بی زشتی زیبایی معنی نداره
بی نفهمی فرزانگی معنی نداره
میبینی !!!؟
دنیا به تو احتیاج داره


غضنفر با صورت باند پیچیده میاد تو خیابون. رفیقش میگه چرا اینقدر به صورتت باند پیچیدی.غضنفر میگه داشتم اتو میکردم تلفن زنگ زد بجای گوشی تلفن اتو رو گذاشتم دم گوشم.رفیقش میگه پس اونور صورتت چی شده.غضنفر میگه تا اتو رو گذاشتم زمین تلفن دو باره زنگ زد.

12ن365سل@]#ن5فظهن235فیظ&%)*^#*^()ـء)*_}),*&
مخت هنگ کرد نه.بی خودی زور نزن گوشیتو 90 درجه که هیچ اگه 20 هزار بار دور دنیا هم بچرخونی بازم نمی تونی بخونی.برو یه فکری به حال خودت کن منگل.
این کتیبه کورش که روش نوشته انرژی هسته ای حق مسلم ماست 

آسمون هرچی که داره ماه و خورشید و ستاره اگه چشماتو ببینه پیش چشمات کم میاره 

یک روز عشقت را دزدیدم و برای اینکه جای مطمئنی داشته باشد آن را در قلبم
پنهان کردم .غافل از اینکه روزی برای پس گرفتن آن قلبم را خواهی شکست .

یه روز غضنفر به زنش میگه بیا هر پنجشنبه بریم پیتزایی بعد زنش میگه نه پنجشنبه دیره بیا هر دوشنبه بریم

زندگی تفسیر سه کلمه است : خندیدن .... بخشیدن .... و فراموش کردن ....پس.... بخند .... ببخش .... و فراموش کن.

عیب کار ما را به خودمان بگویید و حسن آنرا به دیگران 

به غضنفر میگن تو با چه ارزی از مملکت خارج میشی میگه با عرض معذرت  

یه روز یه کشاورزی بود که خیلی فقیر بود زنش مریض بود بچه هاش گرسنه بودن.اونا فقط یه گاو داشتن و کشاورز 2 ساعت تموم منتظر بود تا گاوش بیاد تا با هم زمین رو شخم بزنن ولی گاوش نمیومد.چون داشت این اس ام اس رو می خوند.

موفقیت مثل توپ فوتبال برای آدمهاست . می دویم تا به آن برسیم و وقتی رسیدیم آن را شوت می کنیم


هرگزخودت رابنده دیگرمساز که خداتوراآزادآفریده است.؟؟ 

چقدر جالبه که: 1.تا وقتی مریض نشی کسی برات گل نمیاره. 2.تا فریاد نزنی کسی به ‏طرفت بر نمیگرده. 3. تا گریه نکنی کسی نوازشت نمیکنه. 4.تا قصد رفتن نکنی کسی به ‏دیدنت نمیاد................و تا وقتی نمیری کسی تو رو نمی بخشه

می دونی فرق تو با کفش چیه؟کفش لنگه داره ولی تو لنگه نداری.

میگی گل رو دوست داری ولی میچینیش... میگی بارون رو دوست داری ولی با چتر میری زیرش... میگی پرنده رو دوست داری ولی تو قفس میکنیش... چه جوری میتونم نترسم وقتی میگی دوستم داری؟؟؟

بجای دسته گلی که فردا در قبرم نثار می کنی امروز با شاخه گلی کوچک یادم کن به جای سیله اشکی که فردا بر مزارم می ریزی امروز با تبسمی شادم کن به جای اون متن های تسلیت که فردا برایم می نویسی امروز با یک پیغام کوچک خوشحالم کن من امروز به تو نیاز دارم نه فردا

آن چیزی را که دوست داری بد ست آور نه آن را که به دست آوردی دوست بدار

همیشه عاشق کسی باش که لایق عشق باشد نه تشنه عشق ! چون تشنه عشق روزی سیراب میشود

بـاهـات نبـودم ، برات که بودم اگه چشمات نبودم ، نگات که بودم ، هـمه ی گـفـتـنی هـام فـقط تـو بودی اگه حرفات نبودم ، صدات که بودم، اگه پـاهـات نبودم ، یه راه که بودم اگه گریه نبودم ، یه آه که بودم ، تو خودت مثـل روز آفتابی هستی اگه خورشید نبودم ، یه ماه که بودم ، می تونستی واسه من یه چاره باشی توی آسـمـون دل !

فرشتگان از خدا پرسیدن: خدایا تو که بشر رو انقدر دوست داری چرا غم را آفریدی ؟ خدا گفت : غم را به خاطر خودم آفریدم چون این مخلوقه من تا غمگین نباشه به یاد خالقش نمی افته

التماس به مردم خفت است، اگر برآورده شود منت است ،اگر برآورده نشود ذلت است .

التماس به خدا جرات است،اگر برآورده شود رحمت است اگر بر آورده نشود حکمت است

یه بار از کنار دریا عبور کردی یه عمر امواج برای بوسیدن جای پات میان بیرون.

اسمتو گذاشتم گل ترسیدم پژمرده شی .... گذاشتم خورشید ترسیدم غروب کنی .... گذاشتم جونم که اگه خدای ناکرده رفتی منم برم

زندگی را دوست دارم به شرط آن که: (ز)آن زندان نباشد (ن)آن ندامت نباشد (د)آن در ماندگی نباشد (گ) آن گورستان نباشد (ی)آن یاس نباشد.

یکی مثل پاستور میکروب رو کشف کرد،ادیسون برق رو اختراع کرد،انیشتین علم رو متحول کرد،اون وقت تو منگل فقط بشین اس ام اس بزن،جوک بگو یا آف بزار آخه سریش مگه تو کار و زندگی نداری؟

می گن آرنولد اومده بود آبادان که عبود رفت پیشش گفت:جون مادرت جون بچت جون هرکی که دوست داری فردا که من با بچه ها از اینجا رد می شم بیا جلو یه سلام گرم با من کن.جوری که بچه ها فکرکنن ما یه 500 سالیه که همدیگرو میشناسیم .آرنولد هم تریپ معرفت می زاره می گه باشه.فردا عبود با 10،12 نفر از بچه ها رد می شده که آرنولد میاد جلو می گه به عبود رفیق خودم دوست قدیمی حالت چطوره؟عبود هم رو به دوستاش می کنه می گه خدایا باز این سریش پیداش شود.آخه چسب دوقلو من چیکار کنم تا دیگه تو رو نبینم؟

موقعی که خدا پنجره ی بهشتو باز کرد منو دید ازم پرسید امروز چه آرزویی داری؟؟ گفتم خدایا همیشه مواظب اونی که الان داره این اس ام اس رو میخونه باش

خیلی پستی.................................................................... و بلندی در زندگی هست که باید از آنها درس بگیریم

الهی تو خورشید بشی و من زمین !! تا سالی 1 بار من دوره تو بگردم و توام سالی 365 بار دور من بگردی

ازعلی دایی علت کمر دردش رو می پرسند میگه خودتون هم 90 دقیقه بازی رو سر پا تماشا کنید کمرتون درد می گیره

تا حالا کفشهات رو نگاه کردی؟ 2 تا عاشق،2 تا همراه، که بی هم میمیرن، با هم خاکی میشن، بدون هم زیر بارون نمیرن، کاش آدما هم یکم از کفشاشون یاد بگیرن...

قلب فقط قلب فاتی، عشق فقط عشقه لاتی، رنگ فقط شکلاتی، 6 ماه تو حبس بی ملاقاتی؛ فکر نکنی گنده لاتیم، ما فقط خاطر خاتیم!

میدونی فرق تو با راه چیه؟ راه رو باید بری تا به آخرش برسی، اما تو خودت آخرشی

ببخشید می دونم الان بد موقع هستش که مزاحمت شدم فقط خواستم بپرسم ایران که نفت صادر می کنه . بشکه ها شو پس می گیره یا نه

به غضنفر می گن ساندویچ خوردی ؟ میگه : آره آخرش مزه کاغذ می ده

سیب: سر زنده و شاد. هلو: ملوس و دوست داشتنی، لیمو: تلخ و بد اخلاق. توت فرنگی: جذاب و مغرور. پرتقال: باهوش و زیرک. خیار: ساکت و تنها. هندوانه: مهربون و شیرین. گیلاس: خجالتی و تو دل برو. موز: با وقار... به نظرت من چه میوه‌ای هستم ؟

دیشب خواب دیدم اونم چه خوابی... حالا گوش کن تا تعریف کنم

خواب دیدم مردیم و داریم میریم بهشت... توی راه تو خسته شدی و من کولت کردم... سر پل صراط که رسیدیم من خسته شدم و تو منو کول کردی... دم در بهشت که رسیدیم نگهبان گفت خرت رو ببند دم در و بیا داخل!

به لوتی می گن اب بده دریا می ده . به لوتی می گن گل بده گلستان می ده. به لوتی می گن معرفت صفا صمیمت بده همش شماره تو رو می ده

به اشتیاق اولین دانه برف . به تحمل اخرین برگ پاییزی . به کرمای تن خورشید و به زیبایی اسمان قسم می خورم که سر کاری!!!

بعد از بازی ایتالیا-فرانسه از زیدان پرسیدن چرا آخر بازی خودت رو خراب کردی و بازیکن ایتالیی رو زدی؟

زیدان گفت آخه یه حرف خیلی بد بهم زد.

گفت مثل علی دایی هستی.

 

میدونی فرق هویج با ماشین چیه؟

.

.

.

آخه سریش.منگول.اسکول این پایین چه خبره که تا چیزی ازت می پرسن میای پایین

.

.

.

این دفعه جواب رو بت نمی گم شاید یکم به هیپوتالاموس کرم خوردت فشار بیاری

 

 

بزگترین دشمن بشر پوله پول._هر چی دشمن داری بده به من و خودتو خلاص کن

 

 

اون چیه که درازه............ آویزونه.......... تف هم میکنه؟ . . . . . آفرین. علی دایی!

 

 

غضنفر میفته داخل چاه داد میزنه کمک یه نفر طناب میندازه پایین غضنفر رو میکشه بالا میبینه مرده بعدا معلوم میشه طناب رو بسته دور گردنش

 

 

کبوتره دوپینگ میکنه به جای نامه ایمیل میبره!!!

 

روز مرغ میر تخم مرغ بخره بهش میگن زشته شما تخم مرغ بخری میگه شوهرم گفته به خاطر 50 تومن اندامتو بهم نزن

 

غضنفر توی دادگاه به تیربارون محکوم میشه. قاضیه بهش میگه اگه درخواستی داری می‌تونی بگی.غضنفرمیگه اگه یه دست لباس ضد گلوله بهم بدین ممنون میشم!

 

خری گم کرده ام با بار کاشی می فرستم اس ام اس که شاید آن خر تو باشی

 

امن یجیب و مضطر اذا دعا و یکشف الثور...اگر به قدرت این دعا برای شفای بیماران ایمان داری این دعا رو برای شفای 3 بیمار روانی دیگر بفرست.

 

وقتی به قیافه ی تو نگاه می کنم به شوخ طبعی خدا پی می برم

 

قد 1000 تا قابلمه .. با هر چی لب تو عالمه .. میبوسمت قبل همه .. به شرطی که بهم بگی : دوست دارم یه عالمه

 

غضنفر رفت خونه و باعصبانیت به زنش گفت:همه پرده ها رو بکن. زن همه پرده ها رو از جا کند. غضنفر گفت:حالا بیا اینجا بشین میخوام بی پرده باهات صحبت کنم .

 

 

آبی تر از آنیم که بی رنگ بمیریم    از شیشه نبودیم که با سنگ بمیریم

تقصیر کسی نیست که اینگونه غریبیم      شاید که خدا خواست که دلتنگ بمیریم

 

 

یه روز دختر میره پیشه باباش میگه: بابا نقاشیم قشنگه؟

باباه میگه: آره دخترم. حالا بگو چی کشیدی؟

دختره می که یه گاو با علف.

باباه میگه: پس کو علفا؟

دختره میگه: گاوه همشو خورده!

باباه باز می پرسه: پس کو گاوه؟

دختره میگه: گاوه علفاش تموم شد رفت!

 

روی یه برگ نوشتم که دوستت دارم ولی تو مثل بز خوردیش !!!

 

غضنفر اسم نویسی میکنه واسه موبایلمیگه : خدا کنه  نوکیا در بیاد

 

سلام

من مامور گاز هستم

میخواستم بیینیم  اجازه میدی یه گاز از لپات بگیرم

 

اگه گفتید چه جوری میشه ... رو زجر داد: ببندیش به تیر برق وبهش بگیه کوچه   اونطرفی شام میدند

 

غضنفر با خودکار می ره حموم

می پرسن چرا ؟؟

می گه هر جا رو که میشورم علامت میزنم

 

کسی که الفبا رو اختراع کرد یه اشباهه خیلی خیلی بزرگی کرد و اونم این بود که : میون I و U رو فاصله انداخت!

 

 

ik ik ik ik ik ik ik i k

ik ik ik ik ik ik ik i k

ik ik ik ik ik ik ik i k

آفرین! ایول! بهتون تبریک میگم! شما بالاخره تونستید به زبون میمونها صحبت کنید!

 

یک باردوتا تریاکی بانک می زنن یکی به اون یکی می گه :بیا بشمریم اون یکی می گه :بی خیال بابافردارادیواعلام می کنه

 

be elate ayame soogvari az goftane in jok mazourim   """"""""""""""""""""""""  """"""""""""""""""""""""                  

 

Sms1- soal : Age bekhay mano be ye rangi  tashbih koni, che  rangio entekhab mikoni?(sefid, abi siah, ghermez, sorati, sabz,  arghavani,  ghahvehey.  narenji,  khakestari)

 

Sms2- javab : Sefid=saket Abi=gooshe gir Siah=mashkook ghermez=hot soorati=lovely sabz=cute arghavani=pretty ghahveE=cool  narenji=bahush khakestari=porharf

 

بی معرفت نشو این قدر آف و اس ام اس می خونی یه تبلیغ رو سند تو آل کن نمی میری که!!!

 

چرا آف نمی ذاری چی؟آفات تموم شده.خوب اس ام اس بزن چی؟اس ام اسات تکراری شده.خوب این که تاراحتی نداره برو یه سر به وبلاگ کوچه گرد (www.koochegard.blogfa.com) بزن و جدید ترین آف ها و اس ام اس ها رو بخون و جدید ترین عکس ها و کاریکاتور ها رو ببین.

.

 

الهی به مردان در خانه ات

به آن زن ذلیلان فرزانه ات

به آنان که در بچه داری تکند

یلان عوض کردن پوشکند

به آنان که با ذوق و شوق تمام

به مادر زن خود بگویند مامان

به آنان که دامن رفو میکنند

ز بعد رفویش اتو میکنند

به آن قرمه سبزی پزان قدر

به آن مادران به ظاهر پدر

الهی به آه دل زن ذلیل

به آن اشک چشمان ممد سبیل

که ما را بر این عهد کن استوار

از این زن ذلیلی مکن برکنار

دعای دختر مجرد اللهم عجل فی ازدواجنا و تکمیل دیننا و ارزقنا زوجا الذی رفیعا مدرکا و قدا رشیدا و مالا کثیرا و بیتا مستقلا و سیاره البرشیا

 دعای پسر مجرد اللهم ارزقنا حوریا تک دانه و کم توقعا و والدینها رو به موتا و جهیزیتها کامله و کدبانوا فی اامور المنزل و تسلیما لخشمنا و خدمتنا

Age kesi behet goft OSKOL narahat nasho. Oskol esme 1parandeye besyar zibast ke tabestuna dune jam mikone, ghayem mikone, zemestuna nemitune peydashun kone!

EHDAE SMS,
EHDAE ZENDEGIst,
(hamaknun niazmande yarie sabzetan  hastim.  (anjomane bimarane sms)

 ye torke zemestoon ye asb mibine ke bokhar az too damaghesh biroon miyad...mige
pas be in migan asbe bokhar

midooni behtarin yonje male kojast?

:

:

nemidooni

:

:

Ok, mohem nist, az ye gave dige miporsam!


* * * * * * * * * * اینا که میبینی برف هستند الان آب میشن میرن تو گوشیت.

به لره میگن خدا چیه ؟ میگه خدا خیلی خوبه و مهربونه و آفریننده ی این جهانه . ما که خیلی دوستش داریم . ابوالفضل نگهدارش باشه

ghiamat mishe bad hame adama miyan. khoda mige har ki dorogh bege mitereke. 1
nafar mige man adame khobiyam bad mitereke,badi mige manam adame khaili khobi
boodam mitereke,nobat be torke mirese ta miyad bege man adame...... mitereke!


be koh goftam eshgh chist?! larzid
be abr goftam: barid
be bad goftam: vazid
be gol goftam: par par shod
ensan goft: diwanegist

چند تا آدمن که تنشون میخاره 1.اونایی که چشمک میزنن ولی شماره نمیدن 2.اونایی که شماره میگیرن ولی زنگ نمیزنن 3.اونایی که حموم نمیرن 4.اونایی که اس ام اس خودت رو واسه خودت میفرستن

به یک مدیر با سابقه مدیریت با تسلط به زبانهای انگلیش فرنچ جرمن و آشنا کامل به کامپیوتر و برنامع های فتو شاپ برنامه نویسی طراحی وب و... جهت کار در ساندویچی نیاز مندیم

می دونی چرا بین انگشتان دست فاصله هست؟
چون یه روزی یه دستی پیدا می شه که این فاصله رو پر کن

Vaghti negaam be negaat oftaad ghalbam be tapesh oftaad paahaam sost shod dastaam larzid ,faghat toonestam ba tamaame vojoodam daad bezanam vaay soosk

torke savare Samand mishe, khanoome mige: "darbe khodro baz ast", torke mige "khodet koja ghayem shodi jigarrrrrrrrrrrr

in setararo * berfest baraye doostat . hata be man age 3 tash behet bargarde yeki az arezoohat emshab bar avarde mishe. HAPPY BEST FRIENDS WEEK


اگر این Off رو بخونی، "ویروس" وارده مغزت میشود!
Loading...       10%...           50%...             90%...        Error! مغز پیدا نشد!!


(¯´v´¯) ----»(¯´v´¯)--»I LOVE YOU«----(¯´v´¯)« ----....To ro nemigam, Send 2 allesh kon

دیگه به من Off نده،دیگه سلام نکن، دیگه Tel نزن،دیگه SMS نزن،دیگه نزدیکه من نیا،دیگه.................... آخه من مرض قند دارم دکتر گفته از شیرینی مثل تو باید دوری کنم.

تو دیاری که لاک پشت پرواز میکنه، گل عاشق میشه، طوطی حرف میزنه،

الاغ آواز میخونه، ماهی گریه میکنه،

چه اشکالی داره که میمون اس‌ام‌اس بخونه؟

 

به دستور شهردار قزوین و در راستای زیباسازی منظره شهر ،

منبعد زنگ منازل روی زمین نصب خواهند شد

Be torke migan safar haj chetor bod...Mige kheili sang khord to saro soratam vali akhareshBosidamesh

 

Salam...Har Chi Zang Mizanam Mobilet Dar Dastras Nist... Age Telefone Sabet Dame Dastet Hast Hamin Alan Foran Bokon Tooye Cheshat

یه روز یه ترکه یک کیلو شکر می خره برای اینکه مورچه نخوره روش می نویسه نمک

ترکه از آخونده می‌پرسه با کفش هم میشه نماز خوند؟ آخونده میگه نه برادر، نمیشه. ترکه میگه ولی من خوندم، دیدی دروغ گفتی؟

چند تا ترک میرن سینما . فیلم راز بقا رو داشته پخش می کرده . تمساحه آروم آروم میاد و آهو رو می خوره.همه ناراحت میشن . تمساحه میره پای خر رو بخوره با یه جفتک پوز تمساحه رو داغون میکنه . یه دفعه ترکه بلند میشه میگه محمیدیاش صلوات

یه روز یه خلبانه مجبوربه فرود اضطراری در قزوین میشه چترش سر و ته میشه با سرمیوفته توی سطل اشغال قزوینیه از اون بغل رد می شده میگه بالام جان ببین مردم این دورو زمونه چقدر اصراف کار شدن ... به این نویی رو انداختن دور

زندگی 3 ایستگاه دارد! 1.تولد 2.عشق 3.مرگ...... آقا لطفا ایستگاه دوم نگه دار

dadash ma chamane zire patim !! ................. khar nashi maro bokhori

shoare 22 bahman dar ostane ghazvin : CARICATORISTE DANMARKI HAGHE MOSALAME MAST

یک روز یک ترکه میره امریکا یک برج میبینه و می گه ترک هم ترکهای امریکا ببین اجرو تا کجا پرت کردن

از ترکه می پرسن: شجاع ترین انسان روی زمین کیه؟ترکه میگه: امام جمعه قزوین

بخند..............آخه اینو فرستاده بودم که یکم بخندی..................و چهره ی قشنگت قشنگتر بشه............................................

من امروز از نبودن اس‌ام‌اس رنج میبرم، هم‌اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم! (کمیته امداد مبارزه با کمبود اس‌ام‌اس)

(( ¥ ¥ ¥ ¥ ¥ ¥ ¥ ¥ )) این آخرین چیزیه که از تو برام مونده، جای پاهات رو دیوار اطاقم، یادت به خیر، عجب مارمولکی بودی!!!

ترکه به گوشیش اس ام اس میرسه خوشحال میشه فکر میکنه جوکه اس ام اس رو میخونه میبینه جوک نیست ضایع میشه (دقیقا عین خودت)

این مسیج ساعت سه نیمه شب به دست ما رسید) ببخشید این موقع مزاحم شدم، شرمنده، میخواستم ببینم آشنا نداری پرونده ایران رو از شورای امنیت بکشی بیرون؟

به ترکه می گن دیوید بکهام رو می شنا سی ؟ می گه : آره سره کوچمون تعویض روغنی داره!!!

ترکه میره طوطی بخره به جاش یه جغد بهش میندازن

چند روز بعد ازش میپرسن این طوطیه حرف هم میزنه؟

میگه نه ولی خیلی توجه میکنه !!!

ای اس‌ام‌اس باز، ای مرکز اس‌ام‌اس، ای قربانت برم، ای شفتالو، ای خوش استیل، ای مارادونا، ای بامیه، ای هلو، چندتا اس‌ام‌اس باهال وده حال کنیم!

جهان بیش از ۶ میلیارد نفر جمعیت داره، یکی نیست به من احمق بگه: چرا واسه تو مسیج می‌فرستم؟

چند وقته نیومدی به خاطره نیومدنت مامانم و بابام هر شب باهم دعوا دارن! مهم نیست با چه ماشینی میای! مهم نیست با چه لباسی میای فقط بیا و این آشغال ها رو از دم خونه بردار.

ازیک قزوینی پرسیدن آقا وصیت چیه گفت: بعد از مرگم جسدم رابسوزانید بعد خاکسترم را پودر بچه کنید

 

به لره میگن بچت حشیش می‌کشه میگه حشیش چیه؟

میگن یه چیزیه که آدم می‌کشه و میره تو فضا. شب پسرش

میاد خونه و لره بهش میگه اصغر حشیش می‌کشی؟

پسره میگه نه بابا چطور مگه؟ لره میگه خفه شو پدر سگ،

مردم تو آسمونا دیدنت

 

Fooooot Foooot ....Foooooooooot ....Fooooooooooooot ....Foot Foot Foot ...mozaheme smsi

 

peyghamgire telefone ye lat:hajitun rafte dadar bad az sut bolboli farmayeshtetuno bokonin, jik sanie jiringi tilif mizanam jamaletuno eshghe darbast,zad ziad

 

Test:honari ke pas az didane 2khtar haye emrozi be zehnetan miayad chist

safkari naghashi otombil

miniatur

do ping

man be namuse mardom negah nemikonam

ببخشید که مزاحمتون شدم .. من نمی خواستم این خبر ناراحت کننده رو بدم اما سعی کن قوی باشی....... نامرد ها بلخره گیتار شماعی زاده رو بردن

اگه گقتی فرق موز با کیوی چیه ؟؟؟؟؟؟؟

 

.

.

.

نمی دونی ؟

.

.

.

همیشه که جواب این پایین نیست !!!!!! خودت فکر کن

 

رشتیه صبح از خواب بیدار میشه می بینه زیرش اجر گذاشتن زنش نیست

ترکه یه بار میره مشهد ، دو بار هم میره قم . دوستاش بهش میگن مش قمقمه!

ترکه یه سگ داشته که دست و پا نداشته. یه روز دزد میاد خونش سگه رو میزاره تو فرقون دنبال دزدا میکنه

ترک دیش ماهوارشو می ذاره روی پشت بوم روش می نویسه کولر

فرمانده به رشتیه میگه: این چیه دستته؟ میگه: ناموسمه قربان. فرمانده میگه: نه احمق! این تفنگته. به کسی ندیش ها

یه ضرب المثل چینی میگه: ¥$ǥǫĵșǿķëæ ǽǯǻΏДҗ םןמךח רצקץף ชฑณษฤฟ ểṿṁḙḣὠᾱ ᾫῶ₧₤₣₡

عصر شنبه است برای غافلگیری اموات صلوات

بنی آدم اعضای یکدیگرنــــــد که مثل سگ به هم می پرند

چوعضوی بدرد آورد روزگار که پنچـرشود چرخ آموزگار

تو کَز محنت دیگران بی غمی گمونم پسرعمه ی شلغــــمی

انرژی یه هسته ای سروره پرسپولیسه

بیا پایین.

.

بیا

بیا

بیا

.

 

راستی حالا که داری میری پایین بیزحمت این آشغالارم بزار دمه در

 

یه دانشجو کارت دانشجویش تو قزوین میوفته زمین میره از اول کنکور میده

 

امروز روزه جهانی یه دزدی یه

اگه قرار باشه از من یه چیز بدزدی چیه؟

قبل از اینکه این اس ام اس رو کش بری بگو چیه؟

Ghazviniye dashte pesaresho too khiyaboon mizade,azash miporsan chi kar karde?! Mige:enherafe jensi peyda karde,mire dokhtar bazi

 

اگه فقط 60 ثانیه فرصت داشته باشی منو ببینی و بدونی که دیگه هرگز منو نمیبینی..بهم چی میگی؟؟

به ترکه میگن آمریکا میخواد حمله کنه ... میگه : خاک بر سرمون شد حالا کی میخاد جلوی آرنولد رو بگیره ؟؟؟

ترکه زنگ میزنه به موبایل دوستش که خانم اپراتور شبکه مخابرات میگه : مشترک مورد نظر در دسترس نمی باشد , ترکه میگه اونو ولش کن خودت چطوری

قیامت میشه به ترکه میگن شما 73/ 874 رکعت نماز قضا داری

ترکه میگه 874 رکعتش قبول دیگه اون73/ . از کجا اومده

میگن تعداد نماز هایی که خوندی ضربدر کسینوسه زاویه انحراف از قبله !!!!!!!!!

WAKE UP!

The sun has once brought brightness to earth! lazy bone. it's time 2 wake up gd morning...

khodavand asemano zamin ra afarid va goft che zibast, mard ra afarid va goft che zibast, va zan ra afarid va goft... eshkal nadare arayesh mikone!

منتظر باش اما معطل نشو، تحمل کن اما توقف نکن، قاطع باش اما لجباز نباش، صریح باش اما گستاخ نباش بگو آره اما نگو حتما، بگو نه ولی نگو ابدا....

وقتی تو رو از دست دادم، اشکی نریختم! چون تموم اشکهام رو برای بدست آوردنت ریخته بودم.

زندگی 3 چیز است:

اشکی که خشک میشود........ لبخندی که محو میشود..........و یادی که در عالم فراموشی می ماند....

نه خدا، نه مرد، نه زمین ، نه زمان ....

خدا زمین را آفرید استراحت کرد، زمان را آفرید، استراحت کرد، مرد را آفرید، استراحت کرد، زن را آفرید، نه خود استراحت کرد، نه زمین و نه زمان و نه مرد...!!

Yesterday was a Mystery, Today is a History, Tomorrow is a Gift, so "enjoy your life"

هوای خودت رو داشته باش!

به شیشه گفتم 'دوستت دارم' شکست، به گل گفتم 'دوستت دارم' پژمرد. به دریا گفتم 'دوستت دارم' خشکید. حالا به تو میگم 'دوستت دارم'، هوای خدت رو دشته باش!!

دلم می خواد...

دلم میخواد اونقدر کوچیک بشم قد یک پرنده،اونوقت پر بزنم بیام پیش تو!... دلم میخواد اونقدر بزرگ بشم قد یک نهنگ، اونوقت تو رو بخورم تا همیشه پهلوم باشی!...

عزیزم با من باش و از وجود من به زندگیت گرما و صمیمیت ببخش و سرمای سخت زندگیت را با اعتماد به من از بین ببر ،

<< ایران رادیاتور >>

migan heyvoona 12 daghighe ghabl az zelzele bakhabar mishan,mishe maro bikhabar nazari.....

bebakhashid bimoghe mozahem misham ! faghat mikhastam yadavar konam ke enerjiye
hastei haghe mossalame mast!!!

torke mire restooran,garsoon ro seda mizane mige ghazaye emrooz chiye? garsoon
mige : kastidijilinikfinosa ba limoo...torke mige kastidijilinikfinosa ba
chi...???

vaghti oomadam chenan haleto migiram ke nafaset band biyad.az tars pahat
belarze.hamchin aberoto mibaram ke sareto bala nayari,bache soosool..man ghabze
mobailetam.

be ye torki migan:tormozo ABS chiye?mige:too picha kare ya abolfazlo mikone!!

mi2ni bozorgtarin arezoie 1 joje tighi chie?.....inke 1 nafar 1 bar daste

navazesh be saresh bekeshe……..
ruye to 1 hesabe dige mikardam,narahat nasho vali taze mifahmam

hame rast migan to ye adame 2ro hasti…..1rut mah 1 rot gol….yeki az

yeki ghashangtaro behtar…..

jahate bashokohtar bargozar shodane namaze jome dar ghazvin,

soreie baghare be rook ezafe shod…….

emroz roze jahanie pokie ostakhan hast….kalepoke aziz,rozet mobarak……

be andazeie 2ta cheshmam mikhamet..eradatmand:moshe kor…

bazi az adama mikrob shenas mishan,mesle PASTOR,bazia

nobel migiran,mesle MADAM KORI…onvaght to mesle goshnea hamash beshin

sms bekhon …….

vaghti omadam chenan haleto begiram ke nafaset bala naiad…..

hamchin aberoto jeloie khonevadat bebaram ke natoni sareto bala

begiri………….sosol man GHABZE mobiletam……….

dostaye khob mesle setareha mimonan…hatta vaghti ke onaro

nemibini khialet rahate ke sare jashon hasten…

be torke migan:chi shod motad shodi?mige:ba dostan gharar

gozashtim faghat rozaie tatil tafrihi bekeshim….zado emam

fot kard 2hafte tatil shod

torke ba mashin mizane be 1 dokhtare,dokhtare mige:ay dastam,ay pam….torke

mige:pasho pasho in ghertibaziaro vase HASSAN JOHARCHI dar biar…

to yek adame bakelas,fahmide,ba perestige,khoshtip,mehraboon,jazzab,bahal,

khoshheilkal,khoshgel,bamaram,cheshmo abru ghashang mesle man dide bodi?.......

jebraEl az toke miporse arezot chie?mige:khodaro bebinam!!!mige:khoda ke

didani nist.mige:pas man adam besham….!!!mige:pasho berim khodaro neshonet

bedam….

to khari,sagi,gavi,goosfandi,bozi,goosalE…. …. …..baraye foorosh nadari?

LOOK…the moon is calling you!SEE….the stars are shining for you!LISTEN

…the birds are singing to you!HEAR….my heart says:….."I MISS YOU"!

one ston is enough to break a glass,one sentence is enough to break a heart ,

one second is enough to fall in love,and one friend is enough to live all life

mikham gholakamo beshkanam,ba nesfe polesh NAZETO

mikharam ba nesfe digash 1 jame medad rangi ta NAZETO

bekesham…..

ha ha ha….man sms nabidam…man vejdane mibilet bidam

vakhastam mano az jibet dar vayari ye kam nafas vakesham..

ka30ro baraye dosti entekhab kon ke ghable bozorgi dashte

bashe,ta baraye vared shodan be ghalbesh majbor nashi khode

to kochik koni!!!!!!

farghe pesare mojarad ba mashine lebas shoe:har2shon toie kafan

torke ro dare khonash neveshte bod W.C!!

miporsan in chie? mige: mokhafaf WELCOME

dige!!!

FW: Salam akharin mohlate khorooje afghanian 29 farvardin elam shod.namard bazi darnayari bedone khodahafezi beri

Be torke migan age tu darya koose donbalet kone chi kar mikoni?mige miram balaye derakht

behesh migan ahmagh darya ke derakht nadare Mige man majboram mifahmi?!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد