ورود برای افراد بالا و پایین شهر یکسان می باشد !

وبلاگی برای شما دوستان و همه ایرانیان عزیز در سراسر جهان

ورود برای افراد بالا و پایین شهر یکسان می باشد !

وبلاگی برای شما دوستان و همه ایرانیان عزیز در سراسر جهان

بخونید ...

سلام دوستان نازنینم

عده ای از دوستان عزیز لطف می کنند نظر می دهند و درخواست می کنند * واسه من هم بفرست * خوب من چی واستون بفرستم اگر منظورتون دعوتنامه هست که باید دقیقا ذکر کنید من دعوتنامه پرشین گیگ یا جی میل می خوام یا مطلب یا نرم افزار خاصی تا من بدونم باید دقیقا چه کار باید کنم و چی واستون بفرستم و بعد آدرس ایمیل خود و اسم خودتون هم کر کنید فعلا هم دعوتنامه پرشین گیگم باز هست اگر کسی می خواد سریع تر بگه تا واسش بفرستم و اگر نه باید بره تو نوبت تا چند روز دیگه ممنونم .

با تشکر رحیم

نظرات 3 + ارسال نظر
نسرین چهارشنبه 28 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 11:15 ب.ظ http://nasrin-a.blogfa.com


salam azizam jaleb bood be manam sar bezana vasam nazar bede mammnoon misham babaye

علیک سلام نسرین خانم عزیزم
خیلی ممنونم مرسی باشه حتما نظر هم می دهم خواهش می کنم
موفق و پیروز باشید

سارا پنج‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 01:17 ق.ظ http://adamaka.blogsky.com


´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´
´´´´´´¶¶´´´´¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶´¶¶¶¶´´
´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶´¶¶´´´´¶´
´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶´¶¶¶¶¶¶´´´¶´
´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶´
´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´
´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´
´¶¶¶´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´
´´´¶´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´
´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´¶´´
´´¶¶¶´´´´´´´´´¶¶¶´´´´¶¶´´´¶¶´´
´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´
´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´´´
´´´¶¶¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´
´´´¶´´´´¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶´´´¶´´´´´
´´´¶´´´´¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶´´´´
´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶´´´¶¶´´
´´¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶´´
´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶´´
´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶´´
´´¶¶´´´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´´¶¶´´´
´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´

برای این هم ممنونم سارا خانم

سارا پنج‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 01:31 ق.ظ http://adamaka.blogsky.com

رحیم جان سلام
مرسی که به وب من اومدی...وبلاگ جالبی داری ولی من درست متوجه نشدم که دقیقا" تو وب سعی داری چی کار کنی اگه در مورد بازی کامپیوتریه،من که خیلی دوست دارم.پس لطفا" برام توضیح بده که من چه طوری می تونم از وبلاگ شما یه باز بردارم...
مرسی

×××××××××

فردا مرا از یاد خواهی برد، فردا؛ - همین فردا که می‌‌آید -
زان پس درونِ خود به آسانی روزی تو خواهی کرد انکارم

علیک سلام سارا خانم عزیزم
من هم ممنونم که شما به وب من اومدید ... ببنید اگه در قسمت موضوعات و پستهای قبلی وبلاگ دیده باشید متوجه می شید که تقریبا شامل موضوعات عمومی و گوناگونی هست که اگر هم چیزی کم و کسری داشت شما می تونید درخواست کنید تا براتون بذارم .
موفق و پیروز باشید

نه باور کنید از یاد نمی برم شما را نه فردا و نه فرداهای دیگر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد