ورود برای افراد بالا و پایین شهر یکسان می باشد !

وبلاگی برای شما دوستان و همه ایرانیان عزیز در سراسر جهان

ورود برای افراد بالا و پایین شهر یکسان می باشد !

وبلاگی برای شما دوستان و همه ایرانیان عزیز در سراسر جهان

SMS - Jok - Offline برای موبایل

تو گلی مثل گلای قشنگه قالی . تو به ظرافت تار و پود فرشای زیبای ایرانی ......اصلا تو خود فرش پاتریسی .........همون که یه تختش کمه

 

 یارو اسم بچش رو میزاره sms میگن چرا این اسم رو گذاشتی؟ میگه از پیام که با کلاس تره!

 

جهان بیش از 6 میلیارد جمعیت دارد یکی نیست به منه احمق بگه : چرا واسه تو مسیج فرستادم

 

 

روباه میره زیر درخت به کلاغه میگه به به چه سری چه دمی ...کلاغه میگه زر نزن من خودم دوم دبستانم

 

 

وفای شمع را نازم که بعد از سوختن                           به صد خاکستری در دامن پروانه میریزد

 نه چون انسان که بد از رفتن همدم                             گل عشقش درون دامن بیگانه میریزد

 

 

عشق یعنی زندگی را باختن . چند سالی بی دلیل با هر الاغی ساختن!

 

 

اگه یک روز بری سفر... اگه 2 روز بری سفر.... اگه 3 روز بری سفر... اگه 4 روز بری سفر... اگه 5 روز بری سفر.... اگه 6 روز بری سفر... اگه 7 روز بری سفر... اونوقت یک هفته‌ست که رفتی سفر!!

 

 

هرگز از انسان توقع عشق پاک را نداشته باش زیرا گل سرخ در مرداب نمی‌روید!

 

 

یک ضرب المثل چینی می گوید: یک ایرانی اگر هواپیمایش سقوط نکند، از حوادث رانندگی جان سالم به در ببرد، آلودگی هوا زنده اش بگذارد و زلزله زیر آوار له اش نکند، حتماً از خوشحالی خواهد مرد!

 

 

 

آنچه که زیباست عزیز نیست، آنچه که عزیز است زیباست، سعی کن زیبایی در نگاه تو باشد نه در چیزی که به آن می‌نگری!

 

 

نگاهم در نگاهت کرد برخورد خدا مرگت دهد حالم به هم خورد!

 

 

to donya 3 nafar kheili hal mikonan : 1-ooni ke be eshghesh mirese 2-ooni ke be ersesh mirese 3-ooni ke pm e man behesh mires

 

 2ooset daram.....3tareye man......4areye dardam.....5jeye ftabam......6isheye omram......7,8bar ...9karetam........10amet garm

 

بالا نکن، اگه بالا کردی، به هیچ کس نگاه نکن، اگه نگاه کردی نخند، اگه خندیدی شماره ازش نگیر، اگه گرفتی بهش زنگ نزن، اگه زدی باهاش حرف نزن، اگه زدی نگو دوسش داری، اگه گفتی باهاش قرار نزار، اگه گذاشتی نرو سر قرار، اگه رفتی تحویلش نگیر، اگه گرفتی عاشقش نشو، اگه شدی بهش نگو، اگه گفتی....... میزاره میره

 

 

midoni farge to ba toope football chiye toopo bayad talash koni gol she vali to khodet

 

 

همین الان CNN اعلام کرد که پیغام اتمی بوشهر و اصفهان ساعت ۲۴  امشب به طور کامل هوا میره نمیدونی تا کجا میره من این توپ و نداشتم .......


یه  بچه میمونه از مامانش میپرسه :مامان ما چرا اینقدر زشتیم؟

مامانش میگه: برو خدارو شکر کن که شبیه اون که داره این اس.ام.اس میخونه نیستیم!!!!!!


یه ترکه رو در خونش نوشته بود  W.C بهش میگن چرا اینو نوشتی؟

میگه:اخه مخفف  welcome.....


یه رشتیه میره یه کمد بخره میگه :

ببخشید میشه یه کمد بدید که هر موقع درشو باز میکنم توش احمدآقا بقال رو نبینم....!!!!!


بچه رشتیه اسم هر کیو میاورده طرف میمرده میگه بابا بقال سر کوچه میمیره!!!!!!!!!!


مظرات امتحان:

ـ افزایش بار علمی به طور نا خواسته!!!!!

ـ کمبود خواب و کاهش زمان لالا از ۷ ساعت به ۷ دقیقه!!!!!!!!!!!

ـ برای استادان خشونت شدید علیه حیوانات {خر شدن در اثر خر زدن  زیاد}

ـ چپ و چل شدن چشمها بر اثر راههای غلط تقلب

ـ سردرد حاصل از تمرکز بسیار برای به دست آوردن راههای مدرن تقلب!!!!!!!

ـ و افزایش فرهنگ غلط پاچه خواری!!!!!!!!!

**گوش کنین اینقدر خــــــــــــــــر نزنین**


برو پایین به جون خودم سر کاری نیست.

.

.

بازم برو

.

.

خوب

حالا که

داری میری پایین

آشغالای ما رو

هم ببر


فووووووووت...................فـــوووووووـت.........فـــــوووتتتتتت..........

{مزاحم اس ام اسی}

ببین میدونی فرق بین نارگیلل بزرگ ونارگیل کوچیک چیه؟

نــــــــــــــــــــــــه!!خوب عیبی نداره میرم از یه میمون دیگه میپرسم!!!!!!!!!!!!!!!!!!



میدونی شباهت بین موش و موز چیه؟

.

.

.

ها ها ها ! فکر کردی همیشه جواب این پایینه برو یه ذره فکر کن میفهمی!!!!!!


جشنواره ی فیلمهای تخیلیه رشت:

ـ زن وفادار!

ـ بچه ی حلال زاده!!

ـ مردی با یک زن!

 ـ وسیمرغ بلورین به پسری با یک پدر داده شد!!!!!


تابلوهای ورودی شهرها :

قم:با وضو وارد شوید!

قزوین: با رکوع وارد شوید!

ابادان:به پاریس خوش آمدین!

تبریز:و آزادی از همه ی قیدو بندها!!!!!!!!!!


میدونی از ساله دیگه کتابای دبستان محله ای میشه:

تهران:بابا با پژو ۲۰۶ آمد!!!!

قم: بابا با تسبیح آمد!!!

تبریز: بابا با نون بربری آمد!!!!!!!!

رشت:آن مرد رفت بابا آمد!!!!!!!


یه ترکه نماز قضا زیاد داشته وقتی میخواسته نماز بخونه زیر جانمازش کاربن میذاشته!!!!!!!!!


یه ترکه وصیت میکنه :

من هیچی نماز قضا ندارم فقط برام ۲۰ سال وضو بگیرید!!!!!!!!!


رشتیه دم مرگ به زنش میگه :

ـ ببین اگر به من خیانت کنی تنم تو گور واون دنیا میلرزه !

خلاصه طرف مییمیره اون دنیا بهش میگن  اصغر ویبره!!!!!!!!!

 


 

جک

همین الان خبر رسید که میرزاپور برای فیلم "چند میگیری بر...نی"انتخاب شدو علی دایی هم در این فیلم نقش جسد رو داره!!!!!!!!!


بوش در واکنش به نامه ی احمدینژاد کلنگ اولین امامزاده رو در واشنگتن زد!!!!!!!


همین الان شبکه ی اسلامیه CNN اعلام کرد که عاشقان آقا احمدی نژاد پا برهنه از واشنگتن به سوی تهران در حرکتند!!!!!!!


امروز درست۱سالوو ۱۰ماهوو۲روز که نر...دم بهت!


ببین امروز روز فرستادن اس ام اس به مذخرفترین دوست دنیاست !پس تو هم مثل من این اس ام اس رو به مذخرفترین دوستت بفرست!!!!!!


ببین امشب ساعته ۲ بامداد قراره که منگلا برن پیش خدا و شفا بگیرن .حواست باشه یادت نره ها!!!!!!!!!۱


وقتی که چشمم بهت افتاد!قلبم شروع به تپیدن کردرنگ از صورتم پرید ایستاده بودم نگاهت میکردم تو هم با اون چشمای درشتت به من خیره شده بودی من تمام قوامو جمع کردم و فریاد زدم:

ســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوســـــــــــــــــــــــــــــــــک!


سوال تیزهوشان اردبیل:روز۱۳ آبان چه روزیست؟

-:۱۷مرداد؟

-:۲۳خرداد؟

-:آغاز سال ۸۶؟

-همه ی موارد صحیح است!!!!!!!!۱


غضنفر رفته بوده بالا درخت  چنار نشسته بوده . یکی رد میشه میگه: داری چیکارمیکنی؟ میگه: دارم توت میخورم!!!!!!!!

یارو میگه: الاغ اینکه درخته چناره!!!

غضنفر میگه:الاغ خودم میدونم !توت تو جیبمه!!!!!!!!


میدونی چرا دخترا به میز آرایش میگن "میز توالت"؟

آخه دخترا (دور از جون من)میشینن پشتشو می...نن (ببخشید)تو قیافشون!!!!!!!!!!


یه دیوونه میره پیش آقای دکتر میگه :

دکی جون من یه کتاب نوشتمبا نامه "صدای پای اسب"!

آقا دکترم میگه:آفرین جانم بده ببینم!!!!!!!!!

کتابو باز میکنه میبینه از اول تا آخرش نوشته:

پـــتـــیــــــــکو!پــیــتـیــکو!پـــیــتــیـکو!ـ


یه روز یه لره میره تو دسشویی غش میکنه وقتی به هوش میاد میگه:

من کیم؟

اینجا چیکار میکنم؟

کی منو ر..ده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


مادر به بچش میگه:میدونم موهای خواهرتو کشیدی!شیطونه گولت زد؟

بچه:آره. ولی لگدی که تو شیکمش زدم ابتکاره  خودم بود!!!!!!!!!


یه روز یه ترکه یا همون آقا غضنفر تو تاکسی نشسته بوده که یه خانوم حامله میاد تو تاکسی غضنفر به خانومه میگه :ببخشید این تو (شیکمش) چیه؟

خانومه میگه :خوب بچمه.

غضنفر میگه :دوسش داری؟

ـ: خوب آره دیگه!

ـ:پس چرا قورتش دادی؟


یه روز این آقا غضنفر یه چک سفید امضا پیدا میکنه یه مبلغ روش مینویسه میبره بانک همون لحظه میریزن میگیرنش میدونی چرا؟

آخه رو چک نوشته بود:خدادتومن!!!!!!!!!!!


یه روز یه آقایی به غضنفر میگه :آقا شما ترکین؟

ـ:چیه بار داری؟؟؟؟؟؟؟؟


به غضنفر میگن با گوهر جمله بساز!میگه:اه! تو گوه هر موقع به ما میرسی میگی یه جمله بساز!!!!!!!!


یه سیجیه از یه دختره خوشش میاد میره جلو میگه:

خانوم ببخشید میشه با هم دو رکعت نماز بخونیم؟


sms

ببین تمام دستو پام درد گرفته !کمرم شیکست! بابا خسته شدم ! برو از این اندی بپرس تا کی باید برقصم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


وبالاخره اندی اعلام کرد که هر خوشگلی که از رقصیدن خسته شده میتونه بره دنباله گیتار شماعی زاده بگرده!!!!!!!!!!!!!!!!


عشقولانه!

ببین همین الان از بالا با من تماس گرفتن و گفتن یکی از بهترن ونازترین فرشته هاشون گم شده نترس من تورو لو ندادم !!!!!!!!!!


بهت دل دادم تو بهم جگر دادی نه ساندیچ دل دادی!

بهت دل دادم که برام ناز کنی نه اینکه بری جیگرکی باز کنی!!!!!!!!!!


همین الان رادیو اعلام کرد که تا آخر این هفته افغانی هارو از ایران خارج میکنن!

ناقلا بدون خداحافظی نریا!!!!!!!!!!!!

شعر!!!!!!!!
اومد که Email بزنه اما دیگه کانکت نبود!
خواست یه دونه pm بده اما کانکشنش نبود
آی پسره ای بیوفا
آی تو که تنهام میذاری
تو add listet  به جای من id کیو میخوای بذاری
برو برو که مثل تو زیاد تو room  واسه من
برو برو ولی بدون که تا ابد جایی نداری تو add listam
زدم به سیم آخرو گفتم هکش کن بی خیال
اون واسه منbf نمیشه
بی خیال این چت محال
گفتم توی مرام ما pm دادن نیست با مرام
میخواد بره خوب به درک همین که هست ختم کلام

خوب دیگه بسته رو دل می کنین!!!

خوب همه انشالله میدونین نظر چیه؟پس یادتون نره!!!!

اگر نظر ندین دعا میکنم  امشب در عمیقترین لحظهء شب وقتی داری یه خواب عشقولانه میبینی احساس کنی W.C باهات کار داره

میدونین یعنی چی؟ "یعنی احساس کنی دستشویی داری؟؟؟؟؟؟؟


اگر بذارم بدون نظر بری بیرون
نظر یادتون نره !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  فعلا"............
 
نظرات 2 + ارسال نظر
ستاره دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 03:55 ب.ظ http://jena.blogsky.com

سلام
نوشته ها تون خیلی جالب و زیبا بود کلی خند یدیم مخصوصا
اونی که راجع به شنگول منگول بود خلاصه وب زیبایی دارید
موفق باشید
فعلا خداحافظ آقا رحیم

علیک سلام ستاره خانم عزیزم
خواهش می کنم قابلی نداشت انشاالله همیشه خنده رو لبهاتون باشه خلاصه من هم خیلی خوشحال شدم
همچنین
خداحافظ تا دیدار همیشگی و مجدد شما
موفق و پیروز باشید

نرگس ( قشنگ ترین اسم دنیا ) سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 03:44 ب.ظ http://snarsis1363.persianblog.com

سلام
نوشته های قشنگی دارین . آدمو ( ۱ ) خوشحال می کنه
هم چنین ممنون از نرم افزار ها
راستی حتما خوشحال میشم تبادل لیک کنیم
خوش باشی
خدانگهدار

علیک سلام نرگس خانم عزیزم
ممنونم قابل شما را ندارند . خوشحالی شما هم من را خوشحال می کنه
خواهش می کنم
باشه من به شما سر می زنم تا برای تبادل لینک با هم صحبت کنیم
همچنین
خدانگهدار
موفق و پیروز باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد