ورود برای افراد بالا و پایین شهر یکسان می باشد !

وبلاگی برای شما دوستان و همه ایرانیان عزیز در سراسر جهان

ورود برای افراد بالا و پایین شهر یکسان می باشد !

وبلاگی برای شما دوستان و همه ایرانیان عزیز در سراسر جهان

مدل موهای بلند

مدل موهای بلند

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
لیلا سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 08:08 ق.ظ http://tooba1.blogfa.com

سلام رحیم جان
مرسی از اینکه دوباره بهم سرزدی
من شما رو دیروز لینک کرده بودم از دوستی باشما خوشحالم
راستی عکس زمینه وبتو چه جوری میزاری به منم یاد میدی؟

علیک سلام لیلا خانم عزیزم
خواهش می کنم کاری نکردم
از بابت لینکت ممنون من هم از دوستی با شما خرسندم
بله چرا یاد ندم می یام تو وبلاگتون واستون توضیح می دم
موفق و پیروز باشید

آتوسا سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 01:11 ب.ظ http://littleblackfish.persianblog.com

سلام
وبلاگ جالبی داری
مرسی که به من سر زدی.
موفق باشی

علیک سلام آتوسا خانم عزیزم
قابل شما را نداره
مرسی که شما هم به من سر زدی .
همچنین
موفق و پیروز باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد