ورود برای افراد بالا و پایین شهر یکسان می باشد !

وبلاگی برای شما دوستان و همه ایرانیان عزیز در سراسر جهان

ورود برای افراد بالا و پایین شهر یکسان می باشد !

وبلاگی برای شما دوستان و همه ایرانیان عزیز در سراسر جهان

عکسهای بعد و قبل گریم بازیگران

عکسهای بعد و قبل گریم بازیگران

بابا دم ما پسرها گرم که بدون گریم و آرایش داریم زندگانی می کنیم ولی همونی که همیشه هستیم خوشگل یا زشت ولی دخترها این جوری که همیشه باید خودشونو خوشگل نگهدارند و اگر نه ...!

نه دخترها هر جور هم باشند واسه ما پسرها خوشگل و عزیز هستند مهم زیبایی درون آدم هاست نه زیبایی برون

* سیرت زیبا بهتر از صورت زیباست *  

 

نظرات 2 + ارسال نظر
یاسمن دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 05:03 ب.ظ http://www.sharmeyas.blogfa.com

سلام رحیم مرسی از اینکه بهم سر زدی .
خیلی وبلاگت نازه خیلی.ممن آدرس وبلاگ دیگم رو هم گذاشتم .خواستی یه سر بزن خوشحال میشم.ضمنا لینکت کردم .ولی بگم من تا یه مدتی نمی تونم آپ کنم.
مرسی بای.
موفق باشی

علیک سلام یاسمن خانم عزیزم
خواهش می کنم قابل شم را نداره . ممنونم . یاشه حتما سر می زنم . خیلی ممنون . ایرادی نداره .
مرسی بای
همچنین
موفق وپیروز باشید

آتش جام چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 08:36 ق.ظ http://weally.blogsky.com

بعضی هاشون آرایش نکردخ خوشگل ترند

سلام آقا شایان
بله ظاهرا که همین جوری
خیلی ممنون که به من سر زدی و نظر دادی
موفق و پیروز باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد