ورود برای افراد بالا و پایین شهر یکسان می باشد !

وبلاگی برای شما دوستان و همه ایرانیان عزیز در سراسر جهان

ورود برای افراد بالا و پایین شهر یکسان می باشد !

وبلاگی برای شما دوستان و همه ایرانیان عزیز در سراسر جهان

دعوتنامه Persian Gig

سلام دوستان عزیزم

عزیزانی که مایل به دریافت دعوتنامه Persian Gig هستند لطفا در قسمت نظرات بیان کنند و آدرس کامل ایمیل خود را به همراه نام خود نوشته تا در اولین فرصت برایشان پست شود به ترتیب الویت پس تا دیر نشده دست به کار شوید .



File ManagerFile ManagerFile Manager

با تشکر رحیم دوستدار شما

 
نظرات 5 + ارسال نظر
عاشق پروردگار چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:25 ب.ظ http://www.lahijweb.blogsky.com

سلام رحیم جان . چطوری داداش ؟
تازه از مرخصی همین امروز اومدم . و پیغامت رو دیدم .
از اینکه سری بهم زدی و لینکم رو قرار دادی ممنونم .
چشم . الان اضافه میکنم لینکت رو .
بازم سر بزن . خیلی خوشحالم میکنی ... یا علی

علیک سلام . به مرهمت شما خوب هستم !
مرخصی بهتون خوش بگذره !
خواهش می کنم !
خیلی ممنون دوست عزیزم !
با شه حتما دوباره سر می زنم !
موفق باشی

سارا پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 04:17 ق.ظ http://www.sara-music.blogsky.com

سلام.
چطوری.خوبی.
من سارا هستم.
من به تو لینک دادم.
بهم بلینک.
Vasam OFF bezar.
www.sara-music.blogsky.com
بای.

علیک سلام سارا خانم
ممنون من خوب هستم شما چطوری ؟
بله به جا آوردم !
از شما تشکر می کنم !
باشه حتما !
واستون OFF گذاشتم !
خدا نگهدار
موفق باشی

سارا شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 04:23 ق.ظ http://www.sara-music.blogsky.com

سلام.
من به تو لینک دادم.
به وبلاگ من لینک بده.
سارا.
www.sara-music.blogsky.com

علیک سلام سارا خانم
خیلی ممنونم از شما .
به وبلگ شما لینک دادم .
رحیم .
www.rahimcommando.blogsky.com

مهدی یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:54 ب.ظ http://1356-kermanshah.blogsky.com

سلام
وبلاگ جالبی داری موفق باشی اگه تونستی یه سری هم به ما بزن
راستی اگه لطف کنی و دعوت نامه پرشین گیگ برام بفرستی حسابی ممنونت می شم
بای

علیک سلام آقا مهدی
آقا مهدی واستون فرستادم کاری باری دیگه ای داشتی فقط خبرم کن !

amiR چهارشنبه 28 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 09:39 ب.ظ

واسه ی ما هم بفرست
با تشکر

سلام آقا امیر
خوب امیر آقا چی واست بفرستم دقیقا باید معلوم کنی چی می خوای اگر منظورت دعوتنامه پرشین گیگ یا جی میل هست باید ذکر کنی تا منم واست بفرستم ...!
موفق و پیروز باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد