ورود برای افراد بالا و پایین شهر یکسان می باشد !

وبلاگی برای شما دوستان و همه ایرانیان عزیز در سراسر جهان

ورود برای افراد بالا و پایین شهر یکسان می باشد !

وبلاگی برای شما دوستان و همه ایرانیان عزیز در سراسر جهان

آپلود هر چی که دوست دارید ...!

دوستان اگر هر چیزی خواستید و لازم داشتید بگید تا براتون آپلود کنم چون یکی از دوستان عزیزم برام دعوت نامه پرشین گیگ فرستادند و حالا هر چی که بخواین می تونم از رو هاردم واستون آپلود کنم خیلی چیزها رو هاردم دارم که فکر کنم به دردتون بخوره تقریبا از هر چی بخواین توش پیدا می شه پس حتما در قسمت نظرات بیان کنید یادتون نره ...!

Free Web Hosting.

 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
behshad ( booter ) yahoo 7 یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 05:02 ق.ظ http://www.booter-rasht.blogsky.com

salam dost aziz va Gol khobi wblaget ghashang bood va jaleb tonesty be man sar bezan va az barname haye yaho 7 final be khosos Boot DC Buzz Estefadeh kon va be dostanet moarefy kon montazeret hastam khosh hal shodam
behshad
bye

سلام بهشاد جان
خیلی ممنونم ازت من به وبلاگت سر زدم وبلاگ خوبی داشتی امیدوارم موفق باشی...!

مهدی جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 05:42 ق.ظ http://kaviran.blogfa.com

سلام رحیم جان.
من میخواستم بگم که اگر دعوت نامه پرشین گیگ داری، یا میتونی پیدا کنی، برام بفرستی.
قبلا هم ازت تشکر میکنم.
خوش باشی.
ID: Mahdi_66_mol
طرفای ما هم بیا: http://kaviran.blogfa.com

علیک سلام آقا مهدی
باشه من در اولین فرصت که دوباره پرشین گیگ اجازه فرستادن دعوت نامه را بده برات می فرستم ولی ممکن یک کمی طول بکشه چون فکر می کنم هفته ای فقط یک بار اجازه فرستادن دعوت نامه را بده .
وبلاگتم خیلی باحال بود .
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد