ورود برای افراد بالا و پایین شهر یکسان می باشد !

وبلاگی برای شما دوستان و همه ایرانیان عزیز در سراسر جهان

ورود برای افراد بالا و پایین شهر یکسان می باشد !

وبلاگی برای شما دوستان و همه ایرانیان عزیز در سراسر جهان

دعوت نامه G.Mail

سلام دوستان عزیز

هر کسی دعوت نامه G.Mail  خواست در قسمت نظرات بیان کنه تا براش بفرستم

نظرات 2 + ارسال نظر
امیر دوشنبه 26 دی‌ماه سال 1384 ساعت 12:17 ب.ظ http://emprator.blogsky.com

بابا توکه راست کلیک برداشتی چه جوری ما لوگوت بذاریم تو وبلاگ
بابا کماندو
سری بزن

چشم عزیز ناراحت نباش این که دیگه نگرانی نداره من خودم آدرس لوگو را برات می فرستم .

بهناز شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 09:50 ب.ظ http://www.behnazi.persianblog.com

سلام من دوست نسیم هستم راستی رحیم به من لینک بده من تو رو به نام نسیم لینک دادم به نسیم بگو تو وبلاگت متن بنویسه خیلی وبلاگت هم قشنگه مموق باشی
فعلا

سلام بهناز خانم دوست نسیم ممنون از نظرت باشه لینک می دم به نسیم هم می گم متن بنویسه .
این هم از طرف نسیم بهناز عزیزمی !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد