ورود برای افراد بالا و پایین شهر یکسان می باشد !

وبلاگی برای شما دوستان و همه ایرانیان عزیز در سراسر جهان

ورود برای افراد بالا و پایین شهر یکسان می باشد !

وبلاگی برای شما دوستان و همه ایرانیان عزیز در سراسر جهان

مقدمه

  بسم الله الرحمن الرحیم

 

In The Name Of God 

 

 

با عرض سلام خدمت دوستان عزیزم از اینکه به این سایت تشریف فرمودید کمال تشکر را دارم و امیدوارم که از این سایت خوشتون بیاد و از آن لذت ببرید و دوباره دیدن کنید و به دوستان خود توصیه کنید که از این سایت دیدن فرمایند .  

اهداف سایت :

اهداف ما برای این سایت تبادل اطلاعات و فراهم نمودن محیطی سالم و فرهنگی در عین حال دوستانه و صمیمی برای تمامی عزیزانی که با انتقادات و پیشنهادات سازنده خویش برای هر چه بهتر و تسریع در پیشرفت و پیشبرد در این امر من را یاری می کنند کمال تشکر را دارم .

 

شما دوستان می توانید با نظرات خود اطلاعات و برنامه های مورد نیاز خود را بیان کنید و در اولین فرصت آن را در سایت بیابید این سایت در مورد هر چی که شما عزیزان اراده کنید شامل : آموزش – نرم افزار – بازی – کلیپ های فلش – عکس - موزیک خارجی و ایرانی – سرگرمی – طنز – جوک – ملودی موبایل – طالع بینی – فال و ... .

 

در ضمن شما عزیزان هم می توانید با ارسال هرگونه از مطالب فوق برای من آن را در سایت قرار داده تا دیگر دوستان هم بتوانند از آن بهره مند شوند .

قابل توجه دوستان عزیزی که حاضر به تبادل لینک هستند برسانم که من آمادگی کامل برای تبادل لینک را دارم و شما عزیزان هم در صورت تمایل می توانید با ارسال پیام در قسمت نظرات آمادگی خویش را اعلام کرده و با هم دست یاری و همدلی در این زمینه را دهیم .

 

 شرایط تبادل لینک :

دوستان بعد از قرار دادن لینک من در سایت یا وبلاگ خودشون می توانند در صورت موازین زیر که شامل : سایتهایی اعم از موارد سیاسی – اقتصادی – تبلیغاتی – تجاری – دینی و مذهبی- موازین غیر اخلاقی و فساد و هر چی که دور از موارد امنیتی و اخلال گری و تخلف در قانون و سیستم های غیر قانونی کاملا معذورم و این سایت 100% در دایره قانون گام بر می دارد و تحت هیچ شرایطی حاضر به تبادل لینک نخواهم بود .

در ضمن کلیه مطالب این سایت منحصرا به مدیر سایت اختصاص دارد و هیچ گونه کپی برداری از اطلاعات این سایت برای دیگر سایت ها امکان پذیر نمی باشد اما با ذکر منبع مانعی ندارد .  در ضمن دوستانی که مطالب سایت آنها در این سایت قرار دارد به من متذکر شوند که در صورت نارضایتی مطالب آنها را با ذکر عنوان منبع وارد کنم به جز مطالبی که جنبه عمومی دارد و اختصاصی نمی باشد برای اینکه هرگز نمی خواهم هیچ کدورتی بین من و دیگر دوستان پیش آید .

شخصیت هر انسان نسبت به رفتار و منش آن در طرز بیان کلمات و صحبت کردن آن شخص ارزشیابی و خلاصه می شود .

با کمال تشکر و احترام و آرزوی موفقیت برای شما دوستان عزیز و گرامی که شایسته آنچه نیکوست هستید.

 

 با احترام فراوان رحیم مدیریت سایت

 

 

 

 

مسئولیت محتوای لینک های زیر به عهده صاحبان سایت ها می باشد

    

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد